مـجاهـــــــد گمنــام ...

پیروان امیرالمومنین علی علیه السلام

مـجاهـــــــد گمنــام ...

پیروان امیرالمومنین علی علیه السلام

مـجاهـــــــد گمنــام ...

در راستای فرمایش مقام معظم رهیری مبنی بر سال فرهنگ و اقتصاد و باعزم ملی و مدیریت جهادی تشکیل یک وبلاگ فرهنگی و مذهبی تحت فرمایشات معظم له

پیام های کوتاه

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ب.ظ

۰

چند نرم افزار مذهبی ویژه برای گوشی های اندروید

میتوانید برنامه ی درخواستی خود را در  بخش نطرات بنویسید تا رو سایت گذاشته شود

....برای دانلود به ادامه مطلب بروید......



1-برنامه مفاتیح الجنان حاوی کلیات مفاتیح الجنان شامل ادعیه ها ، دعاها ، ملحقات ، حاشیه و ... کتاب مفاتیح الجنان می باشد.
برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک زیر دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید و بعد از نصب برنامه در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.

لینک دانلود مفاتیح الجنان

2-برنامه استخاره آیت الله مکارم برنامه ای مفید برای استخاره گرفتن از قران است که به توجه به نظرات آیت الله مکارم شیرازی  ساخته شده است.
برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک زیر دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید و بعد از نصب برنامه در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.

لینک دانلود

3-iQuran pro برنامه ای برای استفاده از قران مجید در گوشی اندروید است. در این برنامه متن عربی و 2 ترجمه ی فارسی از تمام سوره ها موجود می باشد که همراه بودن قرائت صوتی این برنامه را کامل کرده است.
شما برای استفاده از از این برنامه دو فایل بالا را دانلود کرده و فایل data را از حالت فشرده خارج کنید و سپس فولدر iQuran را به مموری کارت خود انتقال دهید و بعد از برنامه با فرمت apk را درون گوشی نصب کنید و از این امکانات استفاده کنید .
برای استفاده از ترجمه ی فارسی ابتدا وارد یکی از سوره ها شده و سپس روی گزینه ی بالا سمت چپ کلیک کنید و ترجمه ی خود را انتخاب کنید . و برای شنیدن قرائت نیز ابتدا وارد سوره ی مورد نظر شوید و روی گزینه ی بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه ی ghamdi را انتخاب کنید و روی ایکون بلندگو کلیک کنید .

لینک دانلود برنامه                                                          لینک دانلود فایل دیتا

4-زیارت عاشورا برای تمامی عاشقان و دوستاران امام حسین علیه السلام آشنایی قدیمیست .
شما با استفاده از این برنامه می توانید زیارت عاشورا را همیشه همراه خود در گوشی آندرویدی خود داشته باشید.
این برنامه همچنین دارای زیارات نامه ی عاشورا صوتی نیز هست تا دوستانی که می خواهند همزمان نوای این زیارت را نیز گوشی دهند بتوانند از آن استفاده کنند .
قابلیت های دیگری برنامه: جست و جو ، راهنما ، ترجمه ، گالری تصاویر .
برای نصب این برنامه فایل اول (apk) را دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید . لازم به ذکر است که این برنامه نیازی به فایل data ندارد.

لینک دانلود

 

5-به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در میان عبادات، نماز از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و بهترین و موثرترین راه برای رسیدن به حق تعالی بوده و اقرار به عظمت و بزرگی خداوند است و این که موجود دیگری قابلیت بزرگی را ندارد، روشن است که یک نماز خوب و مفید آن است که نمازگزار با احکام و آداب و اسرار آن آشنا باشد. این برنامه شامل احکام و آداب و گوشه‌ای از اسرار آن را بر طبق آیات شریفه قرآن کریم و روایات ائمه معصومین (علیهم السلام) است. این برنامه را مطالعه کرده تا بیشتر با احکام و آداب و اسرار آن آشنا شده و از آن بهره مند شوید، برنامه شامل مطالبی چون: عظمت نماز و پیامدهاى سبک شمردن آن، احکام و آداب غسل، کیفیت خواندن نماز فرج بعد از نماز عشا و ... است.

لینک دانلود

 

 

 

منابع:

www.aviny.com    سایت شهید اوینی

www.yjc.ir           دریچه فناوری واطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی